Bazy danych B2B

Poznaj swojego potencjalnego klienta dzięki skutecznej Bazie Danych B2B

Potrzebujesz dowiedzieć się więcej?

Skorzystaj z pomocy – porozmawiajmy

Nie obawiaj się. Konsultacja jest bezpłatna.
Nie zajmiemy Ci więcej czasu niż będziesz chciał.

Poznaj swojego potencjalnego klienta

Poznanie klientów jest bardzo kluczowe, zwłaszcza, gdy planujemy zrobić personalizowaną kampanię reklamową. W tym celu niezbędne jest systematyczne prowadzenie przeróżnych badań marketingowych, analiza zachowań klientów, a także zbieranie danych. Wówczas można je wykorzystać na etapie tworzenia strategii marketingowej.

Filtrowanie danych po:

Proces pozyskiwania danych

Istnieje wiele sposobów na pozyskiwanie danych do baz klientów. Można to zrobić, stosując jedną lub kilka metod jednocześnie. Najpopularniejszą z nich jest analiza historii zakupów oraz ruchu na stronie internetowej. Metoda ta sprawdza się szczególnie u przedsiębiorstw specjalizujących się w sprzedaży internetowej. Jest stosunkowo prosta i tania, ale wymaga umiejętnego wykorzystania. Kiedy klient dokonuje zakupu na naszej stronie, uzyskujemy szereg informacji o nim, takich jak miejsce zamieszkania, płeć oraz rodzaj zakupionego produktu.

Drugim popularnym sposobem pozyskiwania danych do bazy klientów jest formularz zapisu do newslettera. Osoby, które zapisują się do newslettera, są zazwyczaj zainteresowane treściami na naszej stronie internetowej. Dzięki temu istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że będą korzystać z oferowanych przez nas produktów lub usług.

Narzędzia pomocnicze
w pozyskiwaniu danych do baz klientów

Kolejnym sposobem pozyskiwania informacji niezbędnych do budowy bazy danych są pytania klientów oraz reklamacje. Chociaż reklamacje nie są pożądane, mogą dostarczyć cennych wskazówek. Analizując powody, dla których klienci rezygnują z usług lub produktów, możemy w przyszłości wyeliminować te błędy i poprawić jakość oferowanych usług.

Pomocnym narzędziem przy tworzeniu baz danych firm jest także Facebook. Serwis ten oferuje różnorodne płatne kampanie, które umożliwiają pozyskiwanie danych o klientach.

Sporządzenie szczegółowej bazy danych wymaga dużego nakładu pracy, ale warto poświęcić na to czas, aby prowadzić skuteczne kampanie marketingowe, które przełożą się na zwiększenie ruchu ze strony klientów. Warto również stale poszukiwać nowych i innych źródeł danych do bazy klientów, ucząc się na własnych błędach i udoskonalając procesy zbierania informacji.

Aktualizacja non stop

Od lat współpracujemy z firmami call-center, które umożliwiają nam bieżącą aktualizację baz danych firm w czasie rzeczywistym. Dodatkowo co kwartał przeprowadzamy pełną aktualizację rekordów oraz weryfikujemy poprawność wszelkich informacji z jawnymi rejestrami, takimi jak KRS, CIDG czy REGON. Umożliwiamy również jednokrotną aktualizację baz klientów po pół roku od ich dostarczenia, co dotyczy licencji rocznej. Dzięki temu nasze bazy danych są zawsze aktualne i rzetelne, co zapewnia skuteczność Twoich działań marketingowych.

Gwarancja zgodności baz danych B2B
z aktualnymi przepisami RODO

Wszystkie dane pozyskujemy legalnie. Cały proces przestrzegania przepisów unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) jest monitorowany przez naszych specjalistów. Dzięki temu osoby, których dane dotyczą, zawsze mają możliwość skorzystania z przysługujących im praw, co pozwala nam wykluczyć wszelkie nieprawidłowości w ramach procedury przetwarzania informacji.

Korzyści dla Twojej firmy płynące z biznesowych baz danych

Szczegółowa, wiarygodna informacja to najcenniejszy zasób, jeśli zależy Ci na maksymalizacji skuteczności kampanii reklamowych. Nasze bazy danych B2B umożliwiają pozyskanie nowych klientów, zwiększenie świadomości marki w grupie docelowej, osiągnięcie lepszego zwrotu z inwestycji oraz poprawę jakości usług dzięki feedbackowi od szerokiego grona odbiorców. Udostępnione przez nas dane pozwolą lepiej dostosować się do potrzeb klientów, co z pewnością zaowocuje wzrostem sprzedaży w obszarze B2B.

Jak nasze zasoby informacyjne pomagają w realizacji kampanii marketingowych?

Inwestycja w wysokiej jakości bazy danych firm usprawnia targetowanie, pozwalając wybrać spośród ponad 2,5 mln firm te, które mogą być zainteresowane Twoją ofertą. Realizacja kampanii marketingowej B2B staje się mniej czasochłonna, mniej obciąża budżet, a efekty są lepsze i szybciej widoczne. Skupiając się na mniejszej, dobrze prześwietlonej grupie odbiorców, łatwiej jest przygotować spersonalizowaną reklamę, która wyróżni Twoje przedsiębiorstwo na tle konkurencji i dotrze do osób podejmujących kluczowe decyzje biznesowe.