Dotarcie do potencjalnych klientów
Przy natłoku kreacji reklamowych w internecie, telewizji oraz prasie, każdy z nas ma dziennie kontakt nawet z 8 000 komunikatami reklamowymi.
Uwagę użytkowników mogą przykuć wyłącznie te przekazy, które pojawią się mu w odpowiednim momencie i kontekście, oraz będą dla innego interesujące, użyteczne.

Ale jak dotrzeć do osób, które mogą być zainteresowane kupieniem
apartamentu przy plaży w Ustce?

Rozwiązanie – kampanie programatyczne
Nasz produkt reklamowy oferuje możliwość dotarcia z komunikatem reklamowym do osób zainteresowanych dobrami luksusowymi (w tym samochodami i podróżami) albo zakupem mieszkania nad morzem.
Reklamy możemy wyświetlać w otoczeniu wyłącznie bezpiecznych treści, na wysokiej jakości stronach w polskim i zagranicznym Internecie. Możemy targetować wyłącznie konkretne kategorie urządzeń, np. jedynie iPhone albo wyłącznie komputery stacjonarne i laptopy. Możemy docierać do obcokrajowców mieszkających w Polsce, w oparciu o ustawiony przez nich język w przeglądarce.
Tak ustawiona kampania może być optymalizowana pod kątem uzyskiwania jak najlepszej widoczności reklam oraz klikalności w bannery.
Korzyści z kampanii programatycznych
Opieramy nasze działania na globalnych trendach i analizie działania kampanii
Docieramy tylko do osób potencjalnie najbardziej zainteresowanych zakupem
Łatwe zarządzanie dużą liczbą kreacji (bannerów), w tym ich wygodna podmiana i optymalizacja pod kątem klików
Dlaczego my?
Od ponad 15 lat zajmujemy się kampaniami reklamowymi w internecie. Przez ten czas pomogliśmy wielu markom i klientom precyzyjnie dotrzeć z ich przekazem reklamowym do osób najbardziej zainteresowanych ich produktami i usługami
