Email marketing

Jeśli chcesz, aby Twoi klienci lub partnerzy biznesowi poczuli się docenieni i zainteresowani Twoją firmą, wysyłka mailingowa jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie.

Czym jest mailing i czy rzeczywiście działa?

Mailing to jeden z popularniejszych sposobów na reklamę internetową. Wiadomości wysyłane za pośrednictwem poczty e-mail informują klientów i kontrahentów o atrakcyjnych ofertach, a także pomagają budować z nimi więź. Wysyłka mailingowa zachęca odbiorców do podjęcia konkretnych działań, takich jak skorzystanie z promocji czy zakup nowego produktu. W przeciwieństwie do newslettera mailing nie musi być regularny. Jeśli chcesz utrzymać pozytywne relacje ze swoimi partnerami biznesowymi lub klientami oraz dostarczać im konkretnych informacji na temat akcji promocyjnych lub nowych produktów, wysyłka mailingowa będzie doskonałym wyborem!

Profesjonalnie zrealizowany e-mail marketing, zawierający wszystkie niezbędne elementy zwracające uwagę odbiorcy, takie jak atrakcyjne wizualnie grafiki czy treść wykorzystująca język korzyści, może w krótkim czasie przyczynić się do napędzenia sprzedaży. Tego rodzaju działania są szczególnie opłacalne przy pozyskiwaniu nowych klientów dla jednoosobowych działalności gospodarczych oraz małych i średnich firm działających lokalnie.

E-mail marketing

Kto jest odbiorcą mailingu?

Skuteczny mailing powinien być skierowany do określonej grupy docelowej. Warto zdać się na pomoc profesjonalistów, którzy przeprowadzą odpowiednie badania rynkowe. Konsumencka baza danych zawiera informacje o wieku, zainteresowaniach i schematach zakupowych odbiorców, co jest niezwykle pomocne przy tworzeniu mailingu. Biznesowa baza danych działa na podobnej zasadzie, gromadząc dane dotyczące kontrahentów, co pozwala na przeprowadzenie efektywnej kampanii szytej na miarę.

E-mail marketing umożliwia dotarcie zarówno do lokalnych przedsiębiorstw, które mogą być potencjalnie zainteresowane Twoimi usługami lub produktami, jak i do osób prywatnych, którym Twoja akcja promocyjna może wydać się szczególnie atrakcyjna. Pozwala również przypomnieć się byłym kontrahentom, np. przed zbliżającymi się targami branżowymi, aby przekonać ich do skorzystania z usług, których będą potrzebować w najbliższym czasie.

Skąd pochodzą dane
klientów i partnerów biznesowych w bazach?

Analiza ruchu na witrynie internetowej

Konsumenci zostawiają po sobie ślady w postaci danych o zakupionych produktach i nie tylko. Dzięki temu można przewidzieć, jaka kampania zachęci klienta do powrotu.

Zbieranie danych na portalach społecznościowych

Serwisy takie jak Facebook są bardzo pomocne podczas budowania strategii marketingowych, gromadząc informacje dotyczące płci i zainteresowań klientów.

Newslettery

Klienci wyrażający zgodę na informowanie o nowych ofertach są doskonałą grupą do kierowania mailingu.

E-mail marketing

Czy kampanie mailingowe są skuteczne?

Wiele osób wyobraża sobie „newsletterowe” artykuły, które rzadko są czytane przez odbiorców. Prawidłowo stworzony mailing okazuje się jednak skuteczny. Napisanie interesującej wiadomości to sztuka – od tego masz profesjonalistów. Warto zaufać doświadczeniu ludzi, którzy wiedzą, jak przeprowadzić taką kampanię. Oprócz tego istotne są bazy danych maili – marketing elektroniczny należy skierować do odpowiedniej grupy docelowej. Efektywny mailing zwiększy wyniki sprzedaży i poprawi relacje z kontrahentami.

Aby e-mail marketing był wydajny, nie może być nachalny. Jeżeli odbiorca uzna wiadomości za zbyt agresywne, cała akcja promocyjna przyniesie skutek odwrotny do zamierzonego. Opracowując treść, koniecznie trzeba skupić się na indywidualnych potrzebach firmy, którą chcemy namówić do współpracy, oraz wskazać konkretne korzyści. Doświadczeni specjaliści z firmy AMN Solution  zapewnią Ci kompleksowe wsparcie w opracowaniu skutecznej strategii marketingowej.

Profesjonalny e-mail marketing
zgodny z przepisami RODO

Realizując kampanie mailingowe, przykładamy ogromną wagę do przestrzegania obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych. W każdej wiadomości umieszczamy link umożliwiający cofnięcie zgód marketingowych i informujemy o administratorze danych. Wybierając nasze usługi, masz pewność, że wiadomości trafią tylko do osób, które świadomie kliknęły w odpowiedni link potwierdzający zgodę. Z nami możesz spać spokojnie!

Zalety e-mail marketingu

E-mail marketing gwarantuje szereg korzyści dla przedsiębiorców z każdej branży. Jednym z najważniejszych atutów jest wysoki zwrot z inwestycji – marketing mailowy jest stosunkowo tani, dzięki czemu pozwala szybko wygenerować dodatkową wartość dla firmy. Wystarczy, że kilka z setek lub tysięcy wysłanych wiadomości przekona adresatów do zamówienia produktów lub podjęcia współpracy, aby kampania się zwróciła i przyniosła zysk finansowy oraz wizerunkowy.

E-mail marketing ma globalny zasięg, większy od mediów społecznościowych i reklam w przestrzeni publicznej. Wysłanie wiadomości do wszystkich odbiorców na liście zajmuje kilka sekund, co ułatwia budowanie trwałych relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych, informując ich o promocjach czy wyprzedażach.

Jak sprawić, aby marketing e-mailowy
był optymalnie skuteczny?

Nikt nie lubi otrzymywać wiadomości, które wyglądają na wygenerowane przez automat. Chcąc, aby kampania promocyjna w ramach marketingu e-mailowego przekładała się na rzeczywiste zyski finansowe i wizerunkowe, trzeba personalizować komunikację. To zwiększa prawdopodobieństwo, że odbiorca otworzy wiadomość i zauważy korzyści, jakie oferujesz. Profesjonaliści z agencji reklamowej AMN Solution podzielą Twoją bazę klientów na grupy docelowe i przygotują treść atrakcyjną dla każdej z nich.

Aby e-mail marketing był skuteczny, trzeba na bieżąco analizować wyniki kampanii, wprowadzać usprawnienia, poprawiać wezwania do działania (CTA) i optymalizować wskaźniki. Dzięki temu możliwe będzie dotarcie do różnych grup odbiorców i zwiększenie konwersji.